Wednesday, August 17, 2011

Flashback to the future.

Keďže som už dospela do veku, kedy som už považovaná za osobu, ktorá je schopná triezvo uvažovať, veľa ľudí sa ma v poslednom čase pýta, čo by som chcela robiť. Kedysi som ako dieťa chcela byť veterinárka, pomáhať zvieratám, byť šťastná z pocitov, že ste zvieraťu zlepšili život. Inokedy som zase chcela byť moderátorkou, s bielymi zubami a blond vlasmi by som sa usmievala do kamery a čítala správy, ktoré aj tak nikdy nepozerávam. Neskôr som snívala o kariére speváčky, tak slávnej a žiadanej, s vypredanými koncertmi a množstvom fanúšikov. Nuž, sny sa menia zo dňa na deň a ja som prednedávnom začala uvažovať triezvejšie, nie však natoľko, aby sa na mňa ľudia nepozerali ako na blázna. V prvom rade, mojou láskou je fotenie. Milujem fotenie ľudí a práve z tohoto som chcela kariéru. "Fotografka photoshootov celebrít žijúca v New Yorku" - takto som vždy vyslovovala odpoveď na otázku čím chcem byť. V topánkach na vysokom podpätku by som šliapla na plyn v mojom Forde Mustangu z roku 1968 (moje vysnívané auto) v červenom prevedení a nechala by som aby sa vietor hral s mojimi vlasmi. No nedávno sa z New Yorku stal Paríž, mesto módy, kde by som v ohromne luxusnom byte (nie, nezáleží mi len na materiálnych veciach) v dobrej štvrti za záclonou pozorovala dej na ulici a hľadala inšpiráciu, ktorá keď by prišla, vyrazila by som do mesta, zohnala pekné dievča, obliekla ho do najnovších módnych výstrelkov a nafotili by sme kolekciu vintage fotiek.


Bola by som jednou z najuznávanejších fotografiek, ľudia by ma pozývali na fotenia do ich fashion časopisov, moje meno by bolo pri nespočetnom množstve dobrých fotiek. Ale toto nie je život, ktorý by sa dal dosiahnuť a tak som začala uvažovať o inej kariére - spisovateľskej. Nuž, myslím, že je viac ako jasné, že to by som musela trčať iba tu, v malebnom štáte v srdci Európy. Možno by to bolo reálnejšie ako kariéra slávnej fotografky, starobu by som dožila v byte v lukratívnej štvrti Bratislavy a zomierala by som s myšlienkou, že moje knihy čítajú stovky ľudí. Áno, momentálne píšem knihu, ale prežiť život pod neustálym nátlakom, že by som musela písať nové a nové knihy vážne nie je pre mňa. No hej, teraz sa už dostávam k úplne triezvemu uvažovaniu o mojej budúcnosti. Je mi viac ako jasné, že nevycestujem do nejakej svetobornej krajiny, v ktorej by chceli všetci žiť. To určite nie. Svoju budúcnosť vidím následovne - v mestečku na Slovensku, zrejme Bratislava, alebo Bojnice by som písala články do ženských fashion magazínov a fotila by som slovenské celebrity. Tých je tu predsa dosť a ulice sú inšpiratívne v každom kúte sveta rovnako. Želala by som si aj to, čo zrejme každý. Manžela, dve deti a psa v záhrade, pretože je to pre mňa viac ako Paríž, New York či Londýn. Vo veľkom dome. Opísala by som ho, ale myslím, že je to na jeden článok priveľa. Takže si to šetrím na ďalší :)  
Vonnie Black

4 comments:

  1. moje sny se taky měnili tím,jak jsem stárla a dostávala rozum.od princezny,přes veterinářku až po spisovatelku,kterou bych taky chtěla být.ale myslím,že bych to prostě nezvládala.přesně jak jsi říkala.spisovatelkou bych možná chtěla být mimo svojí práci.prostě napsat knihu a pokusit se aby vyšla.ne,aby to byla moje obživa,spíš koníček.a tobě moc přeju aby se ti splnil sen,co chceš dělat.i kdyby to bylo jenom focení slovenských celebrit,tak myslím že je to super ;)

    ReplyDelete
  2. Každého sny sa menia s vekom.. no ja som nikdy nesnívala o sláve. Nechcela som byť slávna speváčka, ani herečka.. ja som vždy snívala, že by som poznala niekoho takého :D
    A moje sny teraz.. sú skromné. Úspešne dokončiť školu, dostať na dobrú vysokú.. a fotiť. Cez víkendy, vo voľnom čase, poprípade si spraviť nejaký kvalifikačný kurz, aby som na to mala aj nejaký papier. Potom neskôr to fotenie možno rozšíriť, ale nie fotenie celebrít, možno nejaký fashion fotky do magazínov, to by bolo fajn. A hm, okrem toho, nejaké zadné vrátka, čiže nejakú dobrú prácu. A nejaké skromné bývanie, už viem presne v ktorej časti BA, priateľa.. :D a deti - to je ešte ďaleká budúcnosť.

    ReplyDelete
  3. Jako malá jsem chtěla být rybářka na zámořském parníku nebo řidička tramvaje :-D. Teď mám trochu jiný cíl, nejradši bych taky fotila, ale něco jiného než celebrity, třeba kytky (já vím, zní to nudně a ohraně) a hlavně bych chtěla mít manžela, který umí vařit a přebalovat děti :-D. Kdybych se náhodou dostala "na výsluní", chtěla bych mít vlastní talkshow.
    Ale všechno je to jenom "chtěla bych".. zatím.

    ReplyDelete
  4. Dobrý deň,

    Práve sme objavili váš nový blog a chceli by sme vám ponúknuť možnosť publikácie vášho blogu na našom ženskom portáli Kankan.sk Prosíme vás preto o e-mailový kontakt, kde vám môžme zaslať ďalšie detaily ponuky.

    Ďakujeme vopred!

    S pozdravom

    Silvia Karasová
    redakcia Kankan.sk
    skarasova@kankan-group.com

    ReplyDelete